Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu pt. „Zasady bezpiecznego korzystania z usług agencji pracy tymczasowej przez pracodawców” zorganizowane przez Wojewódzki Urząd Pracy w imieniu Samorządu Województwa Pomorskiego we współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy w Chojnicach, Państwową Inspekcją Pracy, Strażą Graniczną oraz ze Stowarzyszeniem Agencji Zatrudnienia (SAZ).
Celem szkolenia jest podniesienie bezpieczeństwa uczestników rynku pracy tj. osób i przedsiębiorców korzystających z usług agencji pracy poprzez upowszechnianie wiedzy z zakresu funkcjonowania legalnych, certyfikowanych agencji pracy tymczasowej, jak i legalnego zatrudnienia i pobytu cudzoziemców na terenie Polski.
Szkolenie dostępne jest w 2 terminach i 2 lokalizacjach:
- 13 listopada 2018r. w godz. 10:00 – 13:00 w Sali Herbowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21-27 w Gdańsku,
Ramowy Program Szkolenia
- 15 listopada 2018r. w godz. 11:00 – 14:00 w Centrum Edukacyjno-Wdrożeniowym ul. Piłsudskiego 30a w Chojnicach.
Ramowy Program Szkolenia
Formularz zgłoszeniowy należy wypełnić wg poniżej dostępnego wzoru i przesłać w terminie do dnia 17.10.2018r. na adres mailowy a_ragan@wup.gdansk.pl.
Formularze zgłoszeniowe:
Osobą do kontaktu jest Pani Adrianna Ragan-Mazurowska tel.: (58)32 61 831.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Zachęcamy do wzięcia udziału w szkoleniu.